پرسپوليس پرسپوليس .

پرسپوليس

تيم تراكتورسازي با چهار غايب به مصاف پرسپوليس خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري تسنيم، ديدار روز گذشته تراكتورسازي - ماشين‌سازي در دربي تبريز با تساوي بدون گل به اتمام رسيد تا تراكتورسازان دو امتياز خانگي ديگر را هم از دست بدهند.
در جريان اين بازي،‌ مهدي كياني كاپيتان تيم تراكتورسازي با كارت قرمزي كه گرفت، از زمين مسابقه اخراج شد و ديدار بعدي تيمش مقابل پرسپوليس را از دست داد. علاوه بر كياني كه از زمين مسابقه اخراج شد، محسن بنگر، سعيد آقايي و مهدي شريفي هم از تيم تراكتورسازي با كارت زرد داور روبه‌رو شدند.

پرسپوليس با كسب چه امتيازي قهرمان مي شود؟

خالد شفيعي
خالد شفيعي

برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۰۶:۵۲ توسط:سئوكار موضوع:

بهترين خبر ممكن براي پرسپوليس و هوادارانش

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري دانشجو، ديدار روز گذشته تراكتورسازي - ماشين‌سازي در دربي تبريز با تساوي بدون گل به اتمام رسيد تا تراكتورسازان دو امتياز خانگي ديگر را هم از دست بدهند. در جريان اين بازي،‌ مهدي كياني كاپيتان تيم تراكتورسازي با كارت قرمزي كه گرفت، از زمين مسابقه اخراج شد و ديدار بعدي تيمش مقابل پرسپوليس را از دست داد. علاوه بر كياني كه از زمين مسابقه اخراج شد، محسن بنگر، سعيد آقايي و مهدي شريفي هم از تيم تراكتورسازي با كارت زرد داور روبه‌رو شدند. علاوه بر اين چهار بازيكن، خالد شفيعي مدافع تيم تراكتورسازي هم در اين ديدار كارت زرد گرفته است. شفيعي پيش از اين در ديدار هفته دوازدهم و شانزدهم تيمش مقابل تيم‌هاي پديده و استقلال خوزستان هم كارت زرد گرفته بود و در دربي تبريز، يكي از بازيكناني بود كه در خطر محروميت از ديدار مقابل پرسپوليس قرار داشت. شفيعي خودش ادعا مي‌كند كه در ديدار مقابل ماشين‌سازي كارت زردي نگرفته. دليلي هم كه خيلي‌ها متوجه كارت گرفتن خالد شفيعي نشده، پخش صحنه تكرار پنالتي تيم تراكتورسازي در لحظه كارت گرفتن اين مدافع در تصاوير تلويزيوني بود. فرم خلاصه بازي كه در پايان ديدار به تاييد ناظر داوري رسيده و سپس منتشر مي‌شود، نشان مي‌دهد كه خالد شفيعي در دقيقه 85 دربي تبريز كارت زرد گرفته است. به اين ترتيب، مدافع تيم تراكتورسازي سه كارته بوده و ديدار مقابل پرسپوليس را از دست داده است. به اين ترتيب، خالد شفيعي نيز به ليست بازيكنان غايب تراكتورسازي مقابل پرسپوليس در هفته بيستم رقابت‌هاي ليگ برتر اضافه شد. مهدي كياني، مهدي شريفي و محمد ايران‌پوريان (به دليل مصدوميت) ديگر غايبان تراكتورسازي در اين ديدار خواهند بود. هادي محمدي هم كه در ديدار مقابل ماشين‌سازي در اثر برخورد با پيام صادقيان از ناحيه زانو دچار مصدوميت شده بود، قرار است امروز يا فردا ام آر آي بگيرد تا وضعيت مصدوميتش مشخص شود. زانوي مدافع تيم تراكتورسازي التهاب دارد اما تا زماني كه از پايش ام آر آي نگيرد، وضعيت نهايي مصدوميتش مشخص نمي‌شود. در صورتي كه محمدي هم ديدار مقابل پرسپوليس را از دست بدهد، تعداد مصدومان تراكتورسازي در اين ديدار به عدد پنج مي‌رسد. ديدار پرسپوليس و تراكتورسازي از ساعت 17 يكشنبه آينده در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف يكديگر خواهند رفت.

SNN


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۰۵:۱۶ توسط:سئوكار موضوع:

چراغ سبز بمب نقل و انتقالات براي پيوستن به پرسپوليس

مدافع جوان عراقي علاقه زيادي دارد به پرسپوليس بپيوندد و در اين خصوص با هافبك تراكتورسازي هم مشورت كرده است.به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، سعد ناطق كه با تيم ملي عراق در المپيك خوش درخشيد، مورد توجه باشگاه پرسپوليس قرار گرفته و برانكو ايوانكوويچ تصميم دارد او را به خط دفاعي تيمش اضافه كند. ناطق هم از اين پيشنهاد استقبال كرده و در اينستاگرامش نوشته دوست دارد در پرسپوليس بازي كند. ناطق همچنين در مصاحبه اي گفته دوست دارد در كنار سيد جلال بازي كند و از او ياد بگيرد. او همچنين گفته در اين مدت با جاسم كرار هافبك عراقي تراكتورسازي در ارتباط بوده و درباره شرايط فوتبال ايران از او پرسيده است. كرار به ناطق گفته پرسپوليس تنها تيمي است كه مي تواند براي قهرماني با تراكتورسازي بجنگد.

سعد ناطق چراغ سبز بمب نقل و انتقالات براي پيوستن به پرسپوليس


برچسب: پرسپوليس،باشگاه پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۰۱:۰۷ توسط:سئوكار موضوع:

پيش‌بيني وضعيت جوي شهر قم براي بازي پرسپوليس و صبا

تيم فوتبال پرسپوليس امروز در حالي به مصاف صبا مي‌رود كه بنابر اعلام كارشناسان هواشناسي، احتمال بارندگي در جريان بازي بسيار زياد خواهد بود.
به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري برنا و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، بنابر اعلام مسوولان تيم، در حال حاضر در قم شاهد بارندگي و مه غليظ هستيم. بنابراين كارشناسان هواشناسي ميزان رطوبت هوا در شهر قم را صددرصد اعلام كردند كه طي ساعات آينده كاهش خواهد يافت ولي با شروع بازي بر ميزان آن افزوده خواهد شد.
همچنين براي ساعات عصر پيش بيني بارندگي شده است و دماي هوا هم به پنج تا هشت درجه خواهد رسيد كه با غروب آفتاب كاهش مي‌يابد.

پيش‌بيني وضعيت جوي شهر قم براي بازي پرسپوليس و صبا


برچسب: پرسپوليس،باشگاه پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۸:۲۲ توسط:سئوكار موضوع:

آخرين وضعيت مدافع مصدوم تراكتورسازي براي ديدار با پرسپوليس

كادر پزشكي تيم تراكتورسازي در تلاش است تا هرطور شده هادي محمدي را به بازي با پرسپوليس برساند. به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، هادي محمدي در بازي ديروز تراكتورسازي مقابل ماشين سازي در برخورد با پيام صادقيان از ناحيه زانو دچار آسيب ديدگي شد و زمين بازي را ترك كرد و در آستانه از دست دادن ديدار با پرسپوليس قرار گرفته است. محمدي قرار است از پاي مصدومش MRI بگيرد تا وضعيت نهايي اش مشخص شود. از سوي ديگر با توجه به محروميت خالد شفيعي و مصدوميت محمد ايرانپوريان مقابل پرسپوليس، كادر پزشكي تراكتورسازي تلاشش را به كار خواهد گرفت تا هرطور شده محمدي را به بازي حساس هفته بيستم برساند.

هادي محمدي آخرين وضعيت مدافع مصدوم تراكتورسازي براي ديدار با پرسپوليس


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۵۵:۴۷ توسط:سئوكار موضوع: