پرسپوليس پرسپوليس .

پرسپوليس

كرم دور چشم مناسب چه سني است ؟

بهترين كرم دور چشم ضد چروك مناسب سن 30 تا 45 سال

بهترين كرم دور چشم ضد چروك بين 30 سال تا 45 سال, بهترين كرم دور چشم ضد چروك, كرم دور چشم خوب, كرم دور چشم خوب بين 30 تا 45 سال, بهترين كرم دور چشم, بهترين دور چشم, بهترين دور چشم ضد چروك,

بهترين كرم دور چشم ضد چروك مناسب سن 30 تا 45 سال

بهترين كرم دور چشم ضد چروك را بر اساس سن به سه دسته بهترين كرم دور چشم ضد چروك زير 30 سال ، بهترين كرم دور چشم ضد چروك بين 30 تا 45 سال و بهترين كرم دور چشم مناسب سن بالاي 45 سال تقسيم مي كنيم . براي ديدن جزييات بيشتر هر كدام از اين محصولات شامل قيمت و .. مي توانيد با كليك كردن بر روي آن ها به صفحه محصول برويد و اطلاعات بيشتري را مشاهده نماييد .

پوست حساس دور چشم‌ها نياز به مراقبت‌هاي ويژه‌اي دارد؛ شايد استفاده از يك كرم خوب يك قدم اساسي در حفظ زيبايي چشم‌ها باشد.

پوست اطرف چشم يكي از حساس‌ترين قسمت‌هاي بدن است و معمولا روي تمام محصولات و كرم‌هاي مختلف نوشته شده كه در زير چشم استفاده نشود. اما براي خريد كرم دور چشم چه بايد كرد؟ در اين مورد بايد دقت ويژه‌اي داشت تا مبادا به پوست اين قسمت آسيبي برسد. در داروخانه‌ها انواع مختلفي از اين نوع كرم‌‌ها وجود دارد كه به راحتي شما را گيج مي‌كنند تا در نهايت نتوانيد كرم مناسب را شناسايي كنيد اما اگر نكات خاصي را بدانيد و روش‌هاي تشخيص يك كرم خوب را ياد بگيريد به راحتي مي‌توانيد بهترين كرم را انتخاب كنيد.

براي چه كرم مي‌خريد

اول از همه هدف خود را از خريد كرم دور چشم مشخص كنيد مثلا كرمي براي درمان چروك‌ها مي‌خواهيد يا مي‌خواهيد سياهي‌هاي زير چشم را برطرف كنيد يا مي‌خواهيد پف چشم‌ها را برطرف كنيد و. . . كرم‌هاي مختلفي براي درمان مشكلات متفاوتي طراحي شده‌اند و هركدام يك مشكل را برطرف مي‌كنند. 

چه موادي بايد در كرم شما باشد

وقتي قرار است براي يك كرم هزينه كنيد بهتر است از مواد اوليه آن مطلع شويد تا مطمئن شويد كرم را درست مي‌خريد ،به همين دليل حتما به برچسب كرم خريداري شده دقت كنيد و آن را بخوانيد؛ مثلا يك كرم ضدچروك و ضدپيري چشم بايد حاوي موادي چون رتينوئيد، كافئين، آلفاهيدروكسي اسيد، آنزيم Q10 و ويتامين C باشد. كرمي هم كه براي از بين بردن حلقه‌هاي دور چشم به كار مي‌آيد بايد حاوي موادي چون ويتامين K يا هيدروكينون يا كافئين يا عصاره چاي سبز يا رتينول باشد. توجه كنيد حتما كرم شما يكي از اين مواد را داشته ‌باشد.

كرم شب يا روز؟

با خود فكر كنيد كه قرار است چه زمان‌‌هايي از كرم خود استفاده كنيد مثلا مي‌خواهيد در طول روز كرم بزنيد يا تنها شب‌ها از كرم دور چشم‌ استفاده ‌كنيد يا اينكه به دنبال كرم‌هاي مختلفي براي هردو اين حالت‌ها هستيد. به عنوان مثال بعضي افراد كرم ضدچروك روشن كننده‌اي مي‌خواهند كه زير آرايش از آن استفاده كنند اگر شما هم چنين كرمي مي‌خواهيد حتما بايد در آن فيلترهاي محافظت‌كننده در اشعه ماوراي‌بنفشSPF وجود داشته باشد. البته اگرهم‌ درون كرم شما موادي چون دي‌اكسايد تيتانيوم يا زينك اكسايد وجود داشته باشد مي‌تواند از پوست در مقابل آفتاب محافظت كند.

چه كرم‌هايي نخريد

پوست زير چشم بسيار حساس است به همين دليل به راحتي تحريك مي‌شود و مي‌تواند دچار التهاب شود پس توجه كنيد حتما كرمي بخريد كه هيچ‌گونه مواد عطري در آن وجود نداشته‌ باشد و PH درون آن نيز نزديك پوست و اشك چشم باشد. علاوه بر اينها وجود هرگونه الكل و منتول نيز مي‌تواند باعث التهاب پوست شما شود. علاوه بر اين بهتر است از خريد كرم‌هايي كه بسته‌بندي شيشه‌اي دارند صرفنظر كنيد و به دنبال كرم‌هايي باشيد كه در تيوب هستند. به اين دليل كه بيشتر شيشه‌ها در گشادي دارند و اين سبب مي‌شود كه كرم بيشتر در معرض هوا و نور قرار گيرد و همين موجب كم شدن كيفيت كرم و رشد بيشتر باكتري‌ها مي‌شود. 

كرم گران نخريد 

پيشنهاد مي‌كنيم خيلي به دنبال كرم‌هاي دور چشم گران‌قيمت نباشيد، به همين دليل اول از همه انتخاب‌هاي‌تان را محدود كنيد و بعد بين آنها ارزان‌ترين را بخريد و اگر ديديد بعد از چند هفته فايده چنداني نداشت، يكي ديگر بخريد. با اين روش شما پول زيادي را صرف خريد محصول اول نكرده‌ايد و مي‌توانيد به راحتي كرمي ديگر انتخاب كنيد. توجه داشته باشيد كه هيچ گاه قيمت بالا نشانه كيفيت خوب يك محصول نيست. گاهي مارك‌هاي تجاري تنها به دليل نامي كه دارند از شما پول زيادي مي‌گيرند. انجمن متخصصان پوست ايالات‌متحده در گزارشي گفته‌است كه حتي محصولات ارزان‌‌قيمت هم مي‌توانند كيفيت خوبي داشته باشند.

چگونه كرم را استفاده كنيد

استفاده از كرم دور چشم نيز تكنيك‌هاي خاصي دارد شما بايد اول از گوشه داخلي چشم‌هايتان شروع كنيد و سپس به سمت بيرون حركت كنيد يا اينكه از گوشه بيروني چشم‌ها شروع كنيد و به سمت داخل بياييد تا به بيني برسيد. اما آيا بايد روي پلك‌هايتان نيز كرم بزنيد؟نه لازم نيست،البته اگر اصرار داريد ضرري ندارد اما بهتر است فقط شب‌ها بزنيد چون وقتي روي پلك‌ها كرم مي‌زنيد در طول روز كرم با مواد آرايشي مخلوط مي‌شود و ممكن است وارد چشم شود و مشكلاتي را به وجود بياورد. البته بستگي به كرم مصرفي شما هم دارد. بعضي از كرم‌ها را نبايد اصلا روي پلك‌ها زد البته روي بعضي از كرم‌ها نوشته شده كه روي پلك‌ها نيزمي‌توان استفاده كرد.

براي پف چشم‌ها چه كنيد

پف چشم‌ها مي‌تواند به دليل واكنش‌هاي حساسيتي يا جمع شدن مواد مايع در زير آن باشد. گاهي هم پف چشم‌ها به دليل سينوس‌ها يا سندرم‌هاي پيش از قاعدگي است. قبل از آنكه براي پف‌چشم‌هاي‌تان از كرمي استفاده كنيد بايد بدانيد مواد مرطوب‌كننده داخل اين كرم‌ها مي‌تواند باعث پف بيشتر زير چشم‌ها شود. 

كدام ضدچروك

وقتي مي‌خواهيد استفاده از كرم‌هاي ضدچروك را آغاز كنيد بهتر است هم از كرم دورچشم و هم كرم ضدچروك صورت استفاده كنيد. گاهي شنيده مي‌شود كه مي‌گويند كرم زيرچشم از همه مهم‌تر است ولي اين اصلا صحيح نيست. 
كرم دور چشم هم از نظر تركيبات مثل كرم ضدچروك صورت است فقط به دليل نازكي و حساسي پوست دور چشم غلظت آن كمتر است. البته بايد يادآوري كنيم كه معمولا نمود چروك‌ها زير چشم زودتر اتفاق مي‌افتد. 

كرم‌هاي بوتاكس فايده‌اي ندارند

كرم‌هاي شبه بوتاكس از حدود 2 تا 3 سال پيش وارد بازار شده‌اند و سازندگان آن ادعا دارند كه به جاي تزريق بوتاكس به خصوص در دور چشم از اين كرم‌ها استفاده كنيد. استدلال آنها اين است كه اين كرم‌ها در عضله نفوذ و آن را فلج مي‌كند اما بايد بگويم كه تمام مستندات علمي اين كرم‌ها را رد مي‌كنند و هيچ مدركي مبني براينكه بتوان كرم موثري از بوتاكس داشت، وجود ندارد و اصلا نمي‌توان چنين كرمي ساخت اما چون به مدت خيلي كمي در زمان مصرف عضله را منقبض و بي‌حس مي‌كند فرد گمان مي‌برد كه تاثير دارد و كمي چروك‌هايش كم شده در صورتي كه بعد از 2 ساعت همه چيز مثل اول مي‌شود و چروك‌ها برمي‌گردند. كرم‌هاي شبه بوتاكس به هيچ وجه علمي نيستند و صرفا تبليغاتي‌اند. 

سياهي زير چشم هيچ ربطي به بي‌خوابي ندارد

بسياري از مردم فكر مي‌كنند علت سياهي زير چشم‌ مي‌تواند تماشاي زياد تلويزيون تا دير وقت يا چند شب نخوابيدن يا زياد با كامپيوتر كار كردن يا... باشد.در واقع خيلي از مردم فكر مي‌كنند اگر زير چشم‌هايش سياه است به دليل طرز زندگي آنهاست اما بايد بدانيد اين باور اصلا درست نيست. شما هيچ تقصيري در سياهي زير چشم‌هاي‌تان نداريد،آنها به دليل كم‌خوابي يا استرس يا كار زياد يا... به وجود نيامده‌اند. دليل سياهي زير چشم‌ها چيزي شبيه كبود شدن دست يا پاست و در واقع به دليل رگ‌هاي خوني بسيار ريزي است كه زير پوست ظريف اين قسمت قرار دارد. 

دورچشم سياه‌ها توجه كنند

برخي پزشكان هم اعتقاد دارند سياهي دور چشم مشكلي است كه بيماري محسوب نمي‌شود و يك صفت ارثي غالب است و اگر يكي از والدين به اين مشكل دچار باشند معمولا نصف فرزندان آن خانواده نيز به اين مشكل دچار مي‌شوند. البته در بعضي از مواقع نيز والدين دچار سياهي دور چشم نيستند اما فرزندان آنها دچار اين مشكل هستند و به دليل ارثي بودن اين مشكل درماني دائم براي آن وجود ندارد البته مصرف بعضي كرم‌ها براي تيرگي دور چشم تا حدي مفيد است اما به طور كامل اين مشكل را برطرف نمي كند. توصيه مي‌شود افراد از عينك آفتابي جهت محافظت از چشم و پوست اطراف چشم و پلك‌ها استفاده كنند و استفاده از مرطوب‌كننده را هم فراموش نكنند. 

درمان دائم سياهي دور چشم چيست؟

دور چشم درجاتي دارد و بايد گفت افرادي كه داراي پوستي تيره هستند معمولا تيرگي دور چشم آنها بيشتر است و سياهي دور چشم افرادي كه پوست روشني دارند كمتر است ولي به هر صورت از آن مشكلاتي است كه مي‌تواند حسابي آزاردهنده باشد. همه كساني كه اين مشكل را دارند هميشه به دنبال راه‌حل‌هايي براي از بين بردن اين مشكل هستند. براي از بين بردن اين مشكل از راه‌حل‌هاي مختلفي وجود دارد. يكي از راه‌حل‌هاي اساسي جراحي زيبايي اين قسمت است، البته با ليزر هم مي‌توان اين سياهي‌ها را كمتر كرد. ليزر با تحريك و توليد كلاژن پوست را جوان مي‌كند و سياهي‌ها را از بين مي‌برد، البته اين روش هزينه نسبتا بالايي دارد و مي‌تواند خطرهايي هم داشته باشد.

 

مطالب مرتبط

كرم دور چشم ليراك

كرم دور چشم سينره

كرم دور چشم اون

كرم دور چشم اورباژ


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۵:۳۷ توسط:سئوكار موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :