پرسپوليس پرسپوليس .

پرسپوليس

به خاطر برانكو پرسپوليسي ام

به گزارش سرويس ورزشي پرسپوليس ، اين يك مصاحبه جالب است با مايدا چيچچ، سرمربي تيم ملي واليبال ايران. مصاحبه‌اي كه خارج از مسائل روز است و بيشتر جنبه سرگرمي دارد. مايداي 41 ساله با صداقت تمام جواب سؤالات كوتاه ما را داد. او از علاقه‌‌اش به فوتبال گفت و البته يك پيام هم براي همه پرسپوليسي‌ها صادر كرد: «فوتبال را دوست دارم و در ايران به خاطر برانكو ايوانكوويچ طرفدار پرسپوليس هستم.»

مايدا چيچچ به خاطر برانكو پرسپوليسي ام / رك هستم و حرف هايم را بدون پرده مي زنم


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۶:۴۸ توسط:سئوكار موضوع:

مي خواهيم از پرسپوليس امتياز بگيريم

به گزارش سرويس ورزشي پرسپوليس ، سيداكبر پورموسوي درباره ديدار اين هفته تيمش برابر پرسپوليس، اظهار داشت: «با توجه به بازي روز گذشته پرسپوليس و نفت تهران، توانستيم يك پله صعود داشته باشيم و به رده پنجم برسيم. ما به اين باور رسيديم كه در بازي‌هاي باقي مانده با كسب پيروزي مي‌توانيم به سهميه رقابت‌هاي آسيايي هم دست پيدا كنيم.»

سيروس پورموسوي مي خواهيم از پرسپوليس امتياز بگيريم / آنها براي محكم تر و پررنگ تر شدن قهرماني شان بازي مي كنند


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۵:۰۸ توسط:سئوكار موضوع:

خطري كه هر روز به پرسپوليس نزديكتر مي‌شود

به گزارش مشرق، پرونده ژوزه مانوئل هر روز به روز موعود خود براي پرسپوليس بيشتر نزديك مي شود و با توجه به اينكه ژوزه حتي حاضر به مذاكره هم نيست به نظر مي رسد راي دادگاه CAS به سود او تمام شود، رايي كه ديگر قابل تجديد نظر هم نيست و مهلت چند روزه اي داده مي شود تا پرسپوليس رقم قرارداد ژوزه مانوئل را به وي پرداخت كند و كار را تمام كند.



برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۳:۲۶ توسط:سئوكار موضوع:

واكنش خليلي به‌شايعه تباني دايي و پرسپوليس

محسن خليلي، سرپرست تيم فوتبال نفت تهران به شايعه تباني علي دايي با پرسپوليس واكنش نشان داد.

عكس/واكنش خليلي به‌شايعه تباني دايي و پرسپوليس


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۱:۲۹ توسط:سئوكار موضوع:

خطري كه هر روز به باشگاه پرسپوليس نزديكتر مي‌شود

به گزارش پارس نيوز،  پرونده ژوزه مانوئل هر روز به روز موعود خود براي پرسپوليس بيشتر نزديك مي شود و با توجه به اينكه ژوزه حتي حاضر به مذاكره هم نيست به نظر مي رسد راي دادگاه CAS به سود او تمام شود، رايي كه ديگر قابل تجديد نظر هم نيست و مهلت چند روزه اي داده مي شود تا پرسپوليس رقم قرارداد ژوزه مانوئل را به وي پرداخت كند و كار را تمام كند.اگر پرسپوليس بتواند در موعد مقرر اين پرداخت را انجام بدهد كه هيچ اما اگر نتواند طاهري و پرسپوليس با محروميت هاي مختلفي روبرو مي شوند.پيگيري خبرنگار ما نشان مي دهد كه  باشگاه پرسپوليس اين مبلغ را كه برخي بيش از هشت ميليارد عنوان شده است را ندارند و طاهري اين روزها در راهروهاي وزارت ورزش مي رود و مي‌آيد تا بتواند نظر سلطاني فر را براي كمك مالي جهت پرداخت اين مبلغ  جلب كند.

خطري كه هر روز به باشگاه پرسپوليس نزديكتر مي‌شود


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۹:۲۸ توسط:سئوكار موضوع:

اعلام شرايط جوي براي ديدار پرسپوليس مقابل الوحده

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري ميزان و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، گذشته از روز گذشته و امروز كه با هواي ابري و گاهي باران روبرو بود، پرسپوليس در مدت حضور در عمان و امارات شرايط جوي بهاري و با ثباتي را تجربه كرد كه در بازي با الوحده هم طبق پيش‌بيني‌ها با مشابه آن روبرو مي‌شود.
طبق پيش‌بيني‌هاي هواشناسي، ابوظبي روز سه‌شنبه در ساعت 19 به وقت محلي كه زمان آغاز بازي خواهد بود، دمايي بين 20 تا 21 درجه سانتيگراد را با رطوبت نزديك به 60 درصد تجربه خواهد كرد.



برچسب: پرسپوليس،باشگاه پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۳:۲۸ توسط:سئوكار موضوع: