پرسپوليس پرسپوليس .

پرسپوليس

فروشگاه اينترنتي چيست و چگونه كار مي كند ؟

تقريبا ميشه گفت ديگه كسي نيست كه واژه « فروشگاه اينترنتي » يا « فروشگاه آنلاين » رو نشنيده باشه . خيلي از كاربران اطلاعات شون درباره ماهيت فروشگاه اينترنتي خيلي كليه و خيلي از مسائل رو نميدونن . اگر تا حالا از يك فروشگاه اينترنتي خريد نكردين حتما حتما اين پست رو بخونيد .




فروشگاه اينترنتي يا فروشگاه آنلاين


فروشگاه اينترنتي به وب سايتي گفته ميشه كه اطلاعات مربوط به سري محصولات رو نمايش ميده و  با استفاده از يك اتوماسيون نرم افزاري امكان خريد محصولات رو فراهم ميكنه . در يك فروشگاه اينترنتي محصولات دسته بندي ميشن . وقتي روي يك محصول كليك ميكنيد ، ميتونيد اطلاعات و مشخصات مربوط به اون محصول رو ببينيد .

سبد خريد چيست ؟




فروشگاه اينترنتي هم مثه سوپر ماركت ها سبد خريد دارن

سبد خريد يا به انگليسي Cart يك ويژگي نرم افزاريه كه تقريبا در تمام فروشگاه اينترنتي دنيا وجود داره . عملكرد سبد خريد در فروشگاه اينترنتي دقيقا مثه سبد خريد فروشگاه هاي واقعيه . يعني شما مي تونيد هر محصولي رو كه ميخوايد به سبد خريد تون اضافه كنيد و هر وقت همه گزينه هاي مورد نظر تون رو انتخاب كردين ، همه محصولات رو به صورت يكجا سفارش بدين . كار كردن با سبد خريد بسيار ساده است ؛ معمولا در ليست محصولات و در صفحه اطلاعات محصول يه دكمه وجود داره با عنوان « افزودن به سبد خريد » يا به انگليسي « Add to cart » كه وقتي روي اين دكمه كليك ميكنيد ، محصول مورد نظر به صورت اتومات به سبد خريد تون اضافه ميشه .


فروشگاه هاي اينترنتي به لحاظ نوع محصولات به دو دسته كلي تقسيم ميشن :

فروشگاه هاي كالا فيزيكي يعني فروشگاهي كه محصولات فيزيكي يا قابل لمس ميفروشه ؛ مثه گوشي موبايل ، لباس ، مواد خوراكي ، مواد شوينده و ...

اين نوع فروشگاه ها به اين صورت كار ميكنن كه سفارش كاربر رو در سايت ثبت ميكنن و بعد كارمند هاي فروش اون فروشگاه اينترنتي محصول مورد نظر رو براي كاربر ارسال ميكنن .


فروشگاه هاي كالاي دجيتال

به اين فروشگاه ها فروشگاه دانلود شاپ و يا فروشگاه هاي مجازي هم گفته مي شود. اين نوع فروشگاه ها فقط كالاي دجيتال (محصولات مجازي يا دانلودي ) ميفروشن. محصولاتي مثل عكس و فيلم و پي دي اف يا ر چيز ديگه اي كه كاربر ميتونه آنها را به سبد خريد خود اضافه كرده و خريد نماييد و همان لحظه آن را دانلود كنيد.

روش خريد از فروشگاه اينترنتي

به طور كلي براي خريد از فروشگاه اينترنتي 2 روش وجود دارد كه اكثر فروشگاه ها از آنها استفاده مي كنند:

حالت اول : پرداخت در محل

اغلب كاربران اينترنت اين حالي را ترجيح مي دهند چون احتمال كلاه برداري در اين روش بسيار كمتر است .

پرداخت آنلاين

در اين حالت اول بايد فاكتور خريدتون رو پرداخت كنيد و بعد از آن به كالاي مورد نظرتون امكان دسترسي خواهيد داشت

در اين روش به دليل گردش مالي سريع تر ، معمولا يه مبلغي براي تخفيف به كاربران تعلق مي گيرد كه كاربران مشتاق به پرداخت آنلاين اين محصولات شوند.


مزاياي خريد اينترنتي

كاهش ترافيك و آلودگي هوا

كاهش آلودگي صوتي

حذف مراجعه حضوري به فروشگاه

ثبت سفارش در چند ثانيه

دسترسي توضيحات جامعو كامل محصولات

ثبت سفارش ها در چند ثانيه

تحويل كالا درب منزل يا محل كار

خيلي از فروشگاه هاي اينترنتي ضمانت تعويض كالا دارند

پرداخت در حل پس از تعويض كالا


شايد محصول ايرادات فيزيكي اي داشته باشه كه بعدا فروشنده مسئوليتش رو نپذيره

پيش از خريد بايد اونو لمس كنيد چون شايد اين اون چيز نباشه كه شما داريد توي تصوير ميبينيد

به دليل زياد بودن كلاه برداران اينترنتي بايد از جاهاي مطمئن خريد كنيد.


نكات امنيتي مهم ر باره فروشگاه اينترنتي

فروشگاه اينترنتي اي كه شما از اون قصد خريد رو داريد باي داراي نماد الكترونيكي باشد، اين نماد از سوي وزارت صنعت و معدن به اين فروشگاه ها داده ميشود كه نمايانگر مطمئن بودن آن است.

حتما روي اين نماد كليك كنيد تا مطمئن شويد جعلي نيست

اگر فروشگاهي با دفاتر پست كار ميكند به اين معني است كه تمامي مشخصات خود را تماما به اداره پست ميدهد و از جهت امن و قابل اعتماد است



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۲:۵۶:۲۸ توسط:سئوكار موضوع:

بهترين مزون و خياط براي لباس عروسيتان را چگونه انتخاب كنيد؟

خياط لباس عروس در غرب تهران

 

 

لباس عروسيتان را به دست هركسي نسپاريد و با وسواس انتخاب كنيد،تنها شبي است كه لباس عروس به تن ميكنيد و اين يك شب آنقدر اهميت دارد كه شما برايش وقت بگذاريد و با دقت مزون و يا خياط لباس عروسيتان را پيدا كنيد.

 

 تحريريه نوعروس/ياسمين ثريا:در هر شهري كه زندگي كنيد از خيابان اصلي محل‌تان گرفته تا راسته لباس عروس فروشي‌ها تعداد زيادي مزون و خياطي لباس عروس وجود دارند كه همه آنها هم ادعا مي‌كنند در كارشان بهترين هستند؛ حالا تكليف شما كه مي‌خواهيد لباس مهم‌ترين شب زندگي‌تان را به آنها بسپاريد چيست بايد به كدام يك از آنها اعتماد كنيد؟ اگر اين سردرگمي قدرت انتخاب را از شما گرفته بهتر است راهنماي ما را براي انتخاب مزون عروسي را بخوانيد تا يك انتخاب عالي داشته باشيد.

 

 

1. آگهي‌نامه‌ها را ببينيد. بهتر است در اينترنت و آگهي‌نامه‌ها مزون‌هاي مختلف را پيدا كنيد و با چند دقيقه تماس تلفني چند تا از بهترين‌ها و مناسب‌ترين‌هاي آنها را براي مراجعه در نظر بگيريد.

 

 

2. از ديگران راهنمايي بگيريد. اگر پيراهني را به تن يكي از فاميل و آشنايان‌ ديده‌ايد و به نظرتان خوش دوخت، تميز و قالب اندام است از صاحب آن بپرسيد كه پيراهن را كجا دوخته است و خودتان سري به آن مزون بزنيد.

 

3. نزد خياط هاي تجربي نرويد. اگرچه در ميان خياط هاي تجربي افراد هنرمند، ماهر و باتجربه هم وجوددارند كه در معروف‌ترين مزون‌ها هم مشابه كار آنها را پيدا نمي‌كنيد اما ‌ بسياري از افرادي كه ديپلم خياطي را از سازمان فني حرفه‌اي دريافت كرده‌اند و در خانه‌شان كسب و كار كوچكي را راه انداخته‌اند قادر نيستند آن لباس عروس‌هاي شيك و خوش‌دوختي را كه در ژورنال‌ها مي‌بينيد براي‌تان حاضر كنند؛ دستمزد چنين خياط هايي چندان بالا نيست اما بهتر است لباس‌هاي مجلس‌هاي خودماني‌ترتان را به آنها بسپاريد زيرا براي دوخت پيراهني شكيل و مهم مثل لباس عروسي تجربه و مهارت كافي را در اختيار ندارند و ممكن است پارچه گراني را كه به آنها سپرده‌ايد خراب كنند و در نهايت راهي جز پوشيدن آن لباس و حسرت خوردن نداشته باشيد.

 

4. گول ظاهر مزون را نخوريد. بسياري از خياط هايي كه چندان در كارشان مهارتي ندارند و تشنه ثروتمند شدن هستند نهايت تلاش خود را مي‌كنند تا در راسته‌هاي لباس عروس فروشي ها مثلا بلوار ميرداماد يا خيابان جمهوري مزوني را افتتاح كنند. اين افراد براي جلب مشتري حتي لباس‌هايي كه خودشان ندوخته‌اند را در مزون نمايش مي‌دهند و مشتري به راحتي گول چرب زباني خياط و دكور شيك مزون را مي‌خورد و دوخت لباس عروس را به آن مزون مي‌سپارد. موقع تحويل لباس هم متوجه اشكالات غيرقابل تصحيحي مي‌شود كه ديگر هيچ زماني هم براي اصلاح‌شان نيست. .عروس خانم يا مجبور است همان لباس را بپوشد يا سراسيمه و باعجله يك لباس آماده تهيه كند.

 

خياط لباس عروس در غرب تهران

 

 

 

5. نمونه كارهاي آنها را ببينيد. يك مجموعه كامل از انواع لباس‌هاي عروسي از انواع مدل‌ها، پارچه‌ها و مدهاي سال‌هاي دور تا به امروز مي‌تواند نشانه قدمت كار صاحب مزون و همچنين تجربه، مهارت و شناخته شدن كار او باشد. چنين مزون‌هايي معمولا پررفت و آمدند، افراد زيادي در مزون مشغول به كار هستند كه مي‌توانيد كيفيت كار آنها را همان‌جا مشاهده كنيد. حتي مي‌توانيد از صاحب مزون خواهش كنيد اجازه دهد چند ساعت آنجا بنشينيد و نمونه كارهايي كه ساير مشتري‌ها سفارش داده‌اند و براي پرو تن مي‌كنند را ببينيد. صاحب مزون اگر به كارش اعتماد داشته باشد درخواست شما را رد نمي‌كند.

 

6. ابتدا پيراهني ارزان را سفارش دهيد. در دوران نامزدي مهماني زياد دعوت مي‌شويد و به لباس‌هاي متعددي احتياج داريد مي‌توانيد دوخت يكي از اين پيراهن‌ها را به مزون مورد نظرتان سفارش دهيد. بهتراست يقه ، كمر يا ريزه‌كاري‌هاي مهم لباس با مدل لباس عروس‌ دلخواه‌تان مشابه باشد تا متوجه شويد كه آيا خياط مي‌تواند آن را بر روي پارچه پياده كند؟

 

7. با خياط و مدير مزون صحبت كنيد. شما بايد هم با خياط مزون هم مديريت مزون صحبت كنيد. دربسياري از موارد ديده شده مدير مزون يك سرمايه‌دار چرب زبان است كه تنها در بستن قرار داد با مشتريان استاد است اما خياطان مزون افرادي بي‌تجربه هستند كه كارشان هم چندان كيفيتي ندارد. ضمن صحبت با مدير مزون دقت كنيد كه تا چه حد جنس پارچه‌ها را مي‌شناسد و به مدل‌ها آشناست اگر خودتان به اين موارد آشنا نيستيد شخصي را با خودتان ببريد كه اطلاعات پايه‌اي خياطي را داشته باشد زيرا ممكن است مدير مزون تنها چند تا اسم بي‌ربط را براي‌تان رديف كند و شما هم كه از هيچ چيز اطلاع نداريد فكر كنيد كه طرف‌تان در امر لباس عروس كاركشته است. همچنين دقت كنيد كه مدير مزون ارتباط خوبي با شما برقرار مي‌كنديا نه؟ ارتباط خوب تنها شامل خوشآمد گويي و پذيرايي لوكس نمي‌شود. ببينيد اصلا حرف شما و خواسته‌هاي‌تان از لباس عروس را مي‌فهمد؟ بسياري از خياط ها اصلا با مد روز و مدلي كه شما در نظر داريد آشنا نيستند و هرچه‌قدر هم خودتان را به آب و آتش بزنيد حرف خودشان را مي‌زنند. 

بعد از اين‌ كه با مدير مزون حرف زديد با خياط‌ هايي كه براي او كار مي‌كنند رو در رو صحبت كنيد و نمونه كار آنها را ببينيد. دقت كنيد كه خياط در كارش منظم است؟ دستش تند است؟ اگر مي‌خواهد روي لباس كاري انجام دهد جلوي شما هول و سراسيمه نمي‌شود؟ كارهاي او خوش دوخت و تميز است؟ لباس‌ها را از داخل نگاه كنيد ببينيد در داخل لباس هم به تمييزي توجه شده و كوك‌ها و دوخت ظاهري آشفته ندارند؟ سپس حتما به خياط يا كسي كه لباس را سنگ‌دوزي مي‌كند بگوييد كه از چه اشكالاتي در دوخت لباس بدتان مي‌آيد و تاكيد داريد كه لباس شما دچار چنين مشكلاتي نشود.

 

خياط لباس عروس در غرب تهران

 

 

8. براي عقد قرارداد آماده شويد. بعد از اين‌كه مزوني را براي دوخت لباس عروسي‌تان پسنديديد بايد حتما موارد مهمي را درباره نحوه كار مزون جويا شويد، اول در مورد آنها توافق كنيد و بعد قرار داد ببنديد. مهم‌ترين مواردي كه بايد به آنها توجه كنيد عبارتند از: 

آيا خود شما لباس مرا مي‌دوزيد يا ساير خياط هاي مزون؟

براي دوخت مدل انتخابي‌ام به چه نوع پارچه‌اي نياز دارم؟ 

انواع ارزان‌تري براي آن موجودند؟

دوخت لباس در چند هفته تمام مي‌شود؟ 

تا آماده شدن كامل لباس چند بار بايد براي پرو آن بيايم؟ 

آيا در جلسات پرو نامزدم هم مي‌تواند حضور داشته باشد؟ 

دستمزدتان شامل چه مواردي مي‌شود؟ 

آيا هزينه سنگ‌دوزي، تور، شنل و كت لباس جدا دريافت مي‌شود؟ 

آيا براي اندازه كردن هاي لباس در هفته قبل از عروسي بايد هزينه بپردازم؟

اگر ساير اعضاي خانواده هم در اين مزون لباس بدوزند براي ما تخفيفي قائل مي‌شويد؟ 

نحوه پرداخت دستمزد چطور است؟ 

نقد يا اقساط؟ 

اگر لباس را بعد از عروسي به خود شما بسپارم چقدر از هزينه‌ام كسر مي‌شود؟ 

شما قرار داد مي‌بنديد؟ 

خسارت خراب كردن پارچه را در قرارداد قيد مي‌كنيد؟

 

9. دوخت لباس عروس چقدر؟ اگر وضعيت مالي‌تان عالي است سري به مزون‌هاي بالا شهر بزنيد و انتظار دستمزدي از 2 ميليون به بالا را داشته باشيد اين مزون‌ها معمولا 80 درصد مبلغ را از شما دريافت مي‌كنند و بعد لباس را مي‌دوزند و تازه براي سنگ‌دوزي و ساير مشتقات لباس بايد جداگانه پول بدهيد. در محله‌هاي متوسط تر مي‌توانيد بين 600 هزار تا3 ميليون تومان براي لباس‌عروس‌تان هزينه‌ كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۹:۰۹ توسط:سئوكار موضوع:

بهترين آتليه هاي عروس تهران

تفاوت صنعت با هنر

امروزه با گذشت زمان و پيشرفت تكنولوژي صنعت عكاسي و فيلمبرداري جاي خود را به هنر عكاسي داده است و معنا و مفهومي فراتر از انجام اعمال فيزيكي به خود گرفته اند. به طوري كه عكاس يا فيلمبردار بايد روح خود را درون تصويري كه مي گيرند، جاري كنند. ثبت تصوير كار نسبتا ساده ايست و صرفا به چند عمل فيزيكي مربوط مي شود، اما جاودان كردن لحظات يك موضوع متفاوت مي باشد. هنر يك عكاس دقيقا همين است كه لحظات خاص را به صورتي ثبت كند كه جاودانه شوند. اما چگونه مي توان استديويي را پيدا كرد كه چنين ويژگي هايي داشته باشد؟

در ادامه به بيان نكاتي مي پردازيم تا شما عزيزان .با توجه به آن بتوانيد شيرين ترين لحظات زندگي تان را ماندگار كنيد.

بهترين آتليه عروس در غرب تهران چه ويژگي هايي دارد؟

:قيمت مناسب

اولا اين نكته را توضيح دهيم كه لزوما قيمت مناسب، همان قيمت پائين نيست. شما مي توانيد با انتخاب پكيج مناسب نسبت به بودجه اي كه در نظر گرفته ايد، همان مقدار هزينه كنيد

:مورد اعتماد بودن

خيلي از اتفاقات در زمينه ي قرار گرفتن نمونه ي عكس ها و فيلم هاي عروس و دامادهاي عزيز در فضاي مجازي توسط افراد و فيلمبرداران ناآگاه و بعضا بي تجربه و بي مسئوليت اتفاق افتاده است كه اين امر گاها به صورت ناآگاهانه يا آگاهانه اتفاق افتاده است. پس بهتر است در هنگام عقد قرارداد براي فيلمبرداري و عكاسي مراسم عروسي حتما به اين نكته توجه داشته باشيد كه آتليه مورد نظرتان قابل اعتماد باشد

:تجربه ي مرتبط با اين كار

در سال هاي اخير شاهد اين اتفاق بوده ايم كه خيلي از دوستاني كه در زمينه هاي مختلف صنعتي، همايش و سمينار فعاليت مي نموده اند، وارد عرصه ي فعاليت در زمينه ودينگ و عكاسي و فيلمبرداري عروسي شده اند. لطفا در زمان انتخاب آتليه به اين نكته دقت فرمائيد كه آتليه مورد نظرتان داراي تجربه ي كافي در اين زمينه بوده باشد.

:دانش فني

يكي از مهم ترين نكات در انتخاب آتليه عروس ميزان دانش فني اعضا و كادر استوديو مي باشد. لطفا به ميزان تحصيلات مرتبط اعضاي گروه در آتليه اي كه به آن مراجعه مي كنيد توجه داشته باشيد

:تجهيزات حرفه اي و بروز داشته باشند

اگر كادر فني يك آتليه عروس در غرب تهران يا جاي ديگر تعهد و تخصص لازم و كافي را داشته باشند، با اين حال بدون داشتن ابزار آلات حرفه اي عملا نمي توانند كاري از پيش ببرند. به همين دليل داشتن تجهيزات حرفه اي يكي از مهم ترين فاكتورها در كيفيت كار شما مي باشد. توجه داشته باشيد كه علاوه بر تجهيزات فيلمبرداري و تصوير برداري، تجهيزات نورپردازي حرفه اي نيز بسيار حائز اهميت مي باشد كه مي توانيد در توضيحات مربوط. به تجهيزات نورپردازي به اهميت آن پي ببريد

:اخلاق مناسب

در روز مراسم عروسي، شما عروس و داماد عزيز بي شك داراي استرس مي باشيد. موضوعاتي از قبيل دير رسيدن به سالن مراسم عروسي، انجام عكاسي و فيلمبرداري به صورت كامل و با بالاترين كيفيت و حتي در بعضي مواقع تهيه ي وسايل مورد نياز براي سالن پذيرايي از جمله ميوه و شيريني مي تواند جزو مسائلي باشد كه باعث شود شما در روز مراسم استرس ها و هيجانات خاصي را تجربه نمائيد كه اين موضوع مي تواند بر نحوه ي عكاسي و فيلمبرداري شما تاثير بگذارد. از اين رو انتخاب افرادي كه با اخلاق و با تجربه ي كافي خود اين موضوعات را از شما دور سازند و راهنمايي هاي مفيد را در اختيار شما قرار دهند، بسيار مهم است.

:ارتباط كلامي مناسب

توانايي برقراري يك ارتباط كلامي مناسب توسط اعضاي تيم نكته اي است كه مي تواند در نتيجه ي كار شما بسيار تاثيرگذار باشد. بارها پيش آمده عروس و داماد عزيز كه به دفتر ما مراجعه مي كنند مي گويند دفاتر قبلي كه به آن مراجعه كرديم به طرزي با ما صحبت مي كرند كه ما احساس راحتي نداشتيم و نمي توانستيم با آن ها ارتباط برقرار كنيم. يك آتليه دار حرفه اي مي داند كه شما به اطلاعات تخصصي نيازي نداريد زيرا سررشته از آن نداريد در نتيجه تنها اطلاعاتي را در اختيار شما قرار مي دهد كه متوجه آن مي شود و به دردتان مي خورد.

:داشتن قيمت مقطوع

متاسفانه در بعضي مواقع پيش آمده است كه هزينه ي نهايي بسيار بيشتر از هزينه اي مي شود كه در قرارداد ذكر شده است و اين امر به علت خرج تراشي اضافي استوديو مي باشد. ليست قيمت تمامي وسايل و خدمات بايد به صورت شفاف در قرار داد ذكر شود تا شما بتوانيد در جريان تمام هزينه ها باشيد. در اين صورت شما متحمل پرداخت هيچ هزينه اضافي نخواهيد شد

:داشتن نمونه كار متفاوت و متناسب با همه سليقه ها

اگر به يك آتليه عروس در غرب تهران مراجعه كنيد مي توانيد نمونه كارهاي زيادي را ببينيد. اما كثرت تعداد نمونه كار، دليل بر كيفيت كار نمي شود. كمااينكه ممكن است نمونه كارهاي متعددي را تماشا كنيد اما همه ي آن ها شبيه هم باشند. سه فاكتور تفاوت در نمونه كارها، متناسب بودن با همه ي سليقه ها و كثرت در تعداد نمونه كار، فاكتورهايي هستند كه باعث مي شوند تا به طور حتم بتوانيد نمونه دلخواهتان را انتخاب كنيد

مطمئن شويد كه نمونه كار فيك نباشد!

 

بارها پيش آمده كه عروس و داماد عزيز شكايت مي كنند كه كليپ شان بسيار ضعيف تر از نمونه كاريست كه آن ها نشان داده اند يا اصلا شبيه آن نيست. متاسفانه اين امر در شرايطي رخ مي دهد كه نمونه كار براي آن استوديو نباشد و يا به عبارتي كادر فني آن استوديو در تهيه نمونه كار دخالتي نداشته باشند، در نتيجه توانايي تهيه چنين كليپي را نخواهند داشت و چيزي كه عروس و داماد تماشا مي كنند با نمونه كاري كه ديده اند تفاوت بسياري خواهد داشت و اين امر بسيار ناخوشايند مي باشد. اگر مي خواهيد چنين مشكلي برايتان پيش نيايد، بهتر است حتما پشت صحنه نمونه كار را مشاهد كنيد و به اين صورت اطمينان حاصل كنيد كه نمونه كار توسط كادر فني همان استوديو تهيه شده است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۵۸:۳۴ توسط:سئوكار موضوع:

رستوران عجيب در دنيا

 

تجهيزات آشپزخانه صنعتي

1- رستوران در زير آب! مالديو

بدون نياز به ضد آب بودن تلفن همراهتان، ميتوانيد در اين رستوران در زير آب عكس بگيريد. اين رستوران در يكي از جزاير كشور مالديو  واقع شده است، يك رستوران زير آب،  فصلي، زيبا و صميمي است كه ظرفيت 14 صندلي را دارد و بيش از شانزده فوت زير سطح دريا است. در سال 2005 اين رستوران افتتاح شد. يك رستوران تمام شيشه اي با  منويي شامل غذاهاي دريايي تازه، گوشت گاو، گوشت گوساله و ديگر غذاهاي لذيذ. اين رستوران زير يك سقف آكريليك شفاف قرار دارد. هنگام صرف غذايتان، رستوران به نمايشگاه پانوراماي 270 درجه اي از موجودات دريايي در آب هاي شفاف دريايي مالديو مي ماند.

 

2- كافه گربه! ژاپن

 

اگر از تماشاي عكس و فيلم گربه ها لذت ميبريد، اين كافي شاپ غير معمول يعني كافه گربه هيپ واقع در منطقه تفريحي ايكتوبوكو، شما را هيجانزده ميكند كه در آن شما مي توانيد با دوستان گربه دوست خود نوشيدني صرف كنيد. در اين كافه يك دستگاه فروش انواع آشاميدني و نوشيدني هاي گرم و سرد شامل قهوه، چاي شيرين، چاي سبز و سوپ مااسو وجود دارد. اگر شما عصر هنگام به اين كافه برويد، تعداد زيادي از گربه ها را مشاهده خواهيد كرد كه به صورت دايره اي نشسته اند و مشغول خوردن غذاي خود در ظروف شيشه اي ميباشند.

 

3- غذا در آسمان! بلژيك

علاقه ي زيادي به هيجان و ارتفاع داريد؟ اما نه، ما در مورد چتربازي صحبت نمي كنيم اگر چه بايد در ليست وسايل مورد نياز شما در اين رستوران هوايي باشد. اين رستوران نو آور، با جرثقيل به طور ايمن مهمانان را به ارتفاع 160 پا در هوا هدايت ميكنند. ميز، صندلي، گارسون ها و همه چيز مورد نياز براي لذت بردن از يك وعده غذايي هيجان انگيز در اين رستوران شناور فراهم است. ايده ي اوليه ي اين رستوران براي بار اول در بلژيك شكل گرفت ولي امروزه با توجه به استقبال مردم، اين دست رستورانها رو به افزايش هستند.

 

4- رستوران تاريك! كانادا

غذاخوري در تاريكي براي مدت زمان زيادي در برخي از كشورها رايج بوده است. اما اين مفهوم تنها در مونترال كانادا براي بار اول در يك رستوران در سال 2006 پياده شد. فلسفه ي رستوران تاريك اين است هنگامي كه شما چشم هاي خود را ميبنديد، حواس ديگر شما تقويت ميشود و شما درك بهتري از طعم غذا خواهيد داشت و به همان نسبت لذت بيشتري از آن خواهيد برد. چراغ قوه، تلفن همراه و ساعتهاي هوشمند در اين رستوران ممنوع است. در ابتدا مهمانان در اتاقي روشن سفارشات خود را ميدهدند سپس توسط گارسون ها به اتاقي تاريك هدايت ميشوند و آنها به مهمانان توضيح خواهند داد كه هر چيز در كدام قسمت ميز قرار دارد. قابل ذكر است كه اين رستوران مورد استقبال زيادي از جانب نابينايان قرار گرفته است.

 

تجهيزات آشپزخانه صنعتي


برچسب: تجهيزات آشپزخانه صنعتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۶:۰۵ توسط:سئوكار موضوع:

به خاطر برانكو پرسپوليسي ام

به گزارش سرويس ورزشي پرسپوليس ، اين يك مصاحبه جالب است با مايدا چيچچ، سرمربي تيم ملي واليبال ايران. مصاحبه‌اي كه خارج از مسائل روز است و بيشتر جنبه سرگرمي دارد. مايداي 41 ساله با صداقت تمام جواب سؤالات كوتاه ما را داد. او از علاقه‌‌اش به فوتبال گفت و البته يك پيام هم براي همه پرسپوليسي‌ها صادر كرد: «فوتبال را دوست دارم و در ايران به خاطر برانكو ايوانكوويچ طرفدار پرسپوليس هستم.»

مايدا چيچچ به خاطر برانكو پرسپوليسي ام / رك هستم و حرف هايم را بدون پرده مي زنم


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۶:۴۸ توسط:سئوكار موضوع:

مي خواهيم از پرسپوليس امتياز بگيريم

به گزارش سرويس ورزشي پرسپوليس ، سيداكبر پورموسوي درباره ديدار اين هفته تيمش برابر پرسپوليس، اظهار داشت: «با توجه به بازي روز گذشته پرسپوليس و نفت تهران، توانستيم يك پله صعود داشته باشيم و به رده پنجم برسيم. ما به اين باور رسيديم كه در بازي‌هاي باقي مانده با كسب پيروزي مي‌توانيم به سهميه رقابت‌هاي آسيايي هم دست پيدا كنيم.»

سيروس پورموسوي مي خواهيم از پرسپوليس امتياز بگيريم / آنها براي محكم تر و پررنگ تر شدن قهرماني شان بازي مي كنند


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۵:۰۸ توسط:سئوكار موضوع:

خطري كه هر روز به پرسپوليس نزديكتر مي‌شود

به گزارش مشرق، پرونده ژوزه مانوئل هر روز به روز موعود خود براي پرسپوليس بيشتر نزديك مي شود و با توجه به اينكه ژوزه حتي حاضر به مذاكره هم نيست به نظر مي رسد راي دادگاه CAS به سود او تمام شود، رايي كه ديگر قابل تجديد نظر هم نيست و مهلت چند روزه اي داده مي شود تا پرسپوليس رقم قرارداد ژوزه مانوئل را به وي پرداخت كند و كار را تمام كند.



برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۳:۲۶ توسط:سئوكار موضوع:

واكنش خليلي به‌شايعه تباني دايي و پرسپوليس

محسن خليلي، سرپرست تيم فوتبال نفت تهران به شايعه تباني علي دايي با پرسپوليس واكنش نشان داد.

عكس/واكنش خليلي به‌شايعه تباني دايي و پرسپوليس


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۱۱:۲۹ توسط:سئوكار موضوع:

خطري كه هر روز به باشگاه پرسپوليس نزديكتر مي‌شود

به گزارش پارس نيوز،  پرونده ژوزه مانوئل هر روز به روز موعود خود براي پرسپوليس بيشتر نزديك مي شود و با توجه به اينكه ژوزه حتي حاضر به مذاكره هم نيست به نظر مي رسد راي دادگاه CAS به سود او تمام شود، رايي كه ديگر قابل تجديد نظر هم نيست و مهلت چند روزه اي داده مي شود تا پرسپوليس رقم قرارداد ژوزه مانوئل را به وي پرداخت كند و كار را تمام كند.اگر پرسپوليس بتواند در موعد مقرر اين پرداخت را انجام بدهد كه هيچ اما اگر نتواند طاهري و پرسپوليس با محروميت هاي مختلفي روبرو مي شوند.پيگيري خبرنگار ما نشان مي دهد كه  باشگاه پرسپوليس اين مبلغ را كه برخي بيش از هشت ميليارد عنوان شده است را ندارند و طاهري اين روزها در راهروهاي وزارت ورزش مي رود و مي‌آيد تا بتواند نظر سلطاني فر را براي كمك مالي جهت پرداخت اين مبلغ  جلب كند.

خطري كه هر روز به باشگاه پرسپوليس نزديكتر مي‌شود


برچسب: پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۱۰:۰۹:۲۸ توسط:سئوكار موضوع:

اعلام شرايط جوي براي ديدار پرسپوليس مقابل الوحده

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري ميزان و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، گذشته از روز گذشته و امروز كه با هواي ابري و گاهي باران روبرو بود، پرسپوليس در مدت حضور در عمان و امارات شرايط جوي بهاري و با ثباتي را تجربه كرد كه در بازي با الوحده هم طبق پيش‌بيني‌ها با مشابه آن روبرو مي‌شود.
طبق پيش‌بيني‌هاي هواشناسي، ابوظبي روز سه‌شنبه در ساعت 19 به وقت محلي كه زمان آغاز بازي خواهد بود، دمايي بين 20 تا 21 درجه سانتيگراد را با رطوبت نزديك به 60 درصد تجربه خواهد كرد.



برچسب: پرسپوليس،باشگاه پرسپوليس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۲۳:۲۸ توسط:سئوكار موضوع: